Társasjáték
Playseat PUMA Active piros játékülés
2-4 munkanap
Bullshit társasjáték
2-4 munkanap
TOP10 (18+) társasjáték
2-4 munkanap
Abszurd és pikáns kérdéseket tartalmazó játék, amely garantáltan feldobja az estéket és sok nevetést okoz.
Egy jó toplistákat mindenki szeret – és a legnagyobb szerencsénk, hogy nincs olyan helyzet, amire ne tudnánk pikk-pakk összeállítani egyet. A hihetetlen szituációkat 18-as karikás kiadásban is megtaláljuk, úgyhogy még vadabb témákra kell hasonlóan vad variációkkal előállnotok.
Ha a TOP10 partijáték bejött akkor itt a folytatás, a TOP10 (18+), ami még őrültebb és még vadabb szórakozást ígér. Itt nincs helye a pironkodásnak és a félénkségnek. Jön is egy kérdés, ami így szól: Tinderen felcsípett párod, éppen vetkőzik előtted, amikor feltűnik, hogy a fehérneműjén valamilyen minta van. Mit ábrázol? És mit válaszolnál erre a kérdésre?: Előző este sikerült mocsár részegre innod magad, és még hazajutnod sem sikerült. No csak, nocsak ... Vajon hol ébredsz? Ezt kell egy tól-ig skálán behatárolnod a katasztrófától, az ennél jobb helyen nem is kelhettél volnáig. Induljon hát az 1-10-es skála bevállalós partijátéka!
Játékosszám: 4-9 fő | játékidő: 30 perc | korosztály: 18+
- Képtelen ötletek és nonszensz helyzetek tízes listája
- Pikáns és vicces kérdések
- Kooperatív játékmenet
A nyugati királyság építőmesterei társasjáték
2-4 munkanap
Izgalmas stratégiai játék, ahol a munkásaidat okosan kell beosztanod és a nyersanyagokat ügyesen gyűjtened!
Nem volt könnyű az építészek dolga a IX. századi Frank Birodalomban sem. A királyt lenyűgözni csak azoknak lehet esélye, akik ügyesen egyensúlyban tudják tartani az olcsóbb építkezéshez néha óhatatlanul szükséges "fű alatti" beszerzéseket és a becsületesen kitermelt nyersanyagok arányát. Hogy tisztességes maradsz-e vagy sem, csakis a Te döntésed... Tedd magad próbára A nyugati királyság építőmesterei társasjátékban!
Játékosszám: 1-5 fő | játékidő: 60-80 perc | korosztály: 12+
- Munkások visszagyűjtése és foglyul ejtése más játékosoktól.
- Az erényszint befolyásolja a nyersanyagokhoz való hozzáférést.
- Különleges kártyavédők ajánlottak a kártyák védelméhez.
Eldorádó legendája társasjáték
2-4 munkanap
Könnyen tanulható, szórakoztató és kihívást jelentő családi játék, amely rengeteg változatosságot és kalandot kínál.
Embereiddel grandiózus küldetésre indultatok: célotok elérni Eldorádóba! Válogasd meg kártyáid, ne félj többször is újratervezni az irányt, hiszen ha elég vakmerő vagy, tiéd lehet a mesés vagyon! Az elveszett aranyvárosba több út is vezet - megtalálod azt, ami elsőként juttat célba?
Játékosszám: 2-4 fő | játékidő: 30-60 perc | korosztály: 10+
- A játék könnyen tanulható és szórakoztató
- Moduláris táblák a változatosságért
- Pakliépítés és hand management mechanika
A Tiltott Sziget társasjáték
2-4 munkanap
Izgalmas és kihívásokkal teli kalandra visz, ahol a csapatmunka és ügyes döntések a siker kulcsai.
A Tiltott Sziget az Ősök rég eltűnt birodalmának félreeső zuga volt. A legenda úgy tartja, itt tartották a négy szent kincset, melynek segítségével irányítani lehetett a négy őselemet. Hogy megvédjék ezeket a felbecsülhetetlen értékű kincseket, a szigetet úgy tervezték, hogy elsüllyed, ha betolakodók lépnek a területére.
Vajon a te csapatod lesz az első, aki átlépi a sziget határait, megszerzi a kincseket, és ki is jut élve?
Játékosszám: 2-4 fő | játékidő: 30 perc | korosztály: 10+
- Kooperatív játék
- Csapatmunka és közös döntések.
- Süllyedő sziget
- Izgalmas és feszült játékmenet
- Felbecsülhetetlen kincsek
Unmatched: Legendák Ligája - Első felvonás társasjáték
2-4 munkanap
Izgalmas, taktikai játék, ahol legendás harcosok küzdenek egymással a hírnévért és dicsőségért.
Az izgalom a tetőfokára hág, a legendák egymásnak feszülnek az arénában. Artúr király elsöprő csapásokkal tör előre, Alice váltogat pöttöm és óriási alakjai közt, Medúza dermesztő tekintetével pásztázza az arénát, Szindbád pedig 7 tenger minden harcmodorát veti be. E csatatéren senki sem egyenlő!
Játékosszám: 2-4 fő | játékidő: 20-40 perc | korosztály: 9+
A termék legérdekesebb 2 jellemzője:
- Egyszerű játékmenet, de rengeteg taktikai készséget igényel.
- Különböző hősök, mindegyik más képességekkel és játékstílussal.
Unmatched: Legendák ligája - Második felvonás társasjáték
2-4 munkanap
Rendkívüli verekedős, harcias játék, amely egyedülálló játékélményt nyújt a taktikai mozgás és a harci megoldások révén.
Elég elszánt vagy a következő felvonásra? Az aréna morajlástól, csatakiáltásoktól és félelmetes ellenfelektől hemzseg. Lépj be a küzdőtérre és vedd fel a harcot a legvadabb ellenfelekkel!
Játékosszám: 2-4 fő | játékidő: 15-30 perc | korosztály: 9+
- Egyedi paklik és miniatűr figurák minden hősnek
- Taktikai mozgás és nem szerencsén múló harci megoldások
- Frissített látótávolság-rendszer és új csataterület
KARAK társasjáték
2-4 munkanap
Bátorságból hogy állsz?
Mi rejlik a Karak kastély omladozó falai között? Egy labirintus tele kincsekkel...és szörnyekkel! Hat bátor kalandozóé a kihívás, hogy bemenjen a tömérdek kincsért mindegyikük más-más trükkel próbálkozva – de a kincsesládák zárva vannak, és szörnyek vannak mindenhol. Ki fog túljárni ellenfelei eszén? Ki fogja legyőzni a szörnyeket, és megragadni a sárkány gyöngyszemét a legfőbb kincset? Egyszerű bevezető játék, a szerepjátékok világába. 2018 az Év gyerekjátéka volt Csehországban.
Karak katakombáiban a játékosok a hat különböző karakter egyikét vezetik be a labirintusba. Apránként lapkáról-lapkára kell felfedezni hogyan is néz ki a labirintus. Fegyverekkel és varázslatokkal kell felvértezned magad, szörnyekkel kell küzdened és (ami a legfontosabb) kincset kell gyűjtened. Az a játékos nyer, akinek a legtöbb kincse van a játék végén – az lesz Karak igazi bajnoka! A Karak egy nagyon könnyen tanulható társasjáték, amit 7 éves kortól is játszhatnak a gyerekek. A játékmenet erősen épít a lapka-elhelyezés, a moduláris tábla, térkép kiegészítés a kockadobásra.
A szerepjátékok segítenek a stratégiai és a kritikus gondolkodás fejlesztésében, miközben fejlesztik a térbeli érvelési készségeket is egyaránt.
Ez is egy nagyszerű módja annak, hogy új baráti kapcsolatokat építsenek ki a gyerekek és gyakorolják a szociális készségeket. A játék akkor ér véget, amikor az egyik hős legyőzi a Sárkányt, de ez nem jelenti azt, hogy nyert. A legtöbb kincsponttal rendelkező játékos nyer.
A doboz tartalma:
- 80 db kazamata lapka
- 6 db karton hősfigura
- 5 db kétoldalas leltárlap
- 25 db HP jelző
- 1 db zsák a szörnyek és kincsjelzők számára
- 43 db szörnyjelző
- 10 db zárt kincsesláda jelző
- 2 db dobókocka
- 1 db átok
- szabálykönyv
Unmatched Kalandok: Titokzatos történetek társasjáték
2-4 munkanap
Csak együtt akadályozhatjátok meg a gonosz terveket!
A Titokzatos történetek a XX. század derekának gonosztevőit és városi legendáit hozza el nektek egy nagyszabású küzdelemhez. Válasszatok gonosztevőt! Válasszatok csatlósokat! Végezetül pedig mentsétek meg a világot!
Egy gonosz tartja rettegésben a várost, csatlósainak özöne pedig hatalmas pusztítást végez. Egy szokatlan hőscsapat fog össze, hogy szembeszálljon e fenyegetéssel. Vajon ki fog győzedelmeskedni?
Az Unmatched Kalandok egy önállóan játszható társasjáték, ami az Unmatched alapszabályait és hőseit teljesen újszerűen használja. Ezekkel a kooperatív szabályokkal legfeljebb négy hős foghat össze, hogy a játék által irányított gonosztevőt legyőzze.
Az ebben a dobozban található hősöket és egyéb Unmatched kiadványokban lévő hősöket egyaránt használhatjátok, tetszőleges kombinációban. Ráadásul az ebben a dobozban lévő hősöket akár az egymás elleni harcaitokban is használhatjátok.
Alapszabályok - Az Unmatched alapszabályai a megszokott módon működnek, kivéve, ha valami kifejezetten másképpen rendelkezik.
Ez a doboz két gonoszt tartalmaz - Molyembert és Marslakót - önálló egyedi célokkal. Bármelyikkel kell szembe néznetek egy nehéz kihívás vár rátok! Minden alkalommal, amikor a gonosz eléri a célját, a hősök helyzete még nehezebbé válik. A végső ítéletet magával hozó, sötétségbe burkolózó szörnyek csak arra várnak, hogy a hősök a csatamezejére lépjenek. Szóval vigyázzatok, hiszen ha a gonosz négyszer eléri sikeresen a célját, akkor a hősök elbuknak! (Az első játéknál érdemes a Molyember kihívni, hiszen a Molyember sokkal nagyobb kihívást jelent.)
Csak úgy tudtok nyerni, ha nullára csökkentitek a gonosz életerejét és ezzel legyőzitek. A játék vereséggel zárul, ha a gonosz négyszer sikeresen eléri a célját, vagy ha minden harcosotokat legyőzik.
Kiket rejt magában az Unmatched Kalandok: Titokzatos történetek?
Dr. Jill Trent: Kütyülógia. Egy hitetlen és kevésséismert hős a képregények aranykorából. Hűséges társával Daisyvel együtt ezek a lányok a tudomány erejét vetették be a gonosz erők ellen.
Fegyvertárában két csodálatos kütyü is megtalálható. Egyszerre csak egy kütyü lehet aktív, és hatásuk csak akkor érvényesül, amikor támad. Bár társa nem használja az aktív kütyüt.
Annie Christmas: Gyöngysor. A szó szoros értelmében óriási hős. A több mint 210 cm-es hajóskapitány a Mississippin üzletelt - és a gyöngysorán található gyöngyök egy-egy olyan ellenfelet jelképeztek, aki úgy gondolta, hogy legyőzheti őt.
Ha az életereje alacsonyabb, mint a védekező ellenfelének az életereje, +2-t kell hozzáadni a támadási értékéhez. Minden különleges képességhez hasonlóan ez sem "kártyahatás", így nem lehet semlegesíteni.
Nikola Tesla: A tudományos módszer. A híres, szerb származású feltaláló és egyáltalán nem őrült tudós leginkább a váltakozó áramú elektromossággal kapcsolatos munkásságáról ismert.
Teslának két tekercse van, amiket két különálló jelölő testesít meg. Mindkét jelölő vagy töltött vagy kisült lehet. A játék kezdetén Tesla egy töltött tekerccsel kezd. Minden köröd végén feltölthetsz egy tekercset, azaz fordítsd meg a kisült oldaláról a töltött oldalára. Ha a köröd kezdetén mindkét tekercs töltött, akkor a szomszédos ellenséges harcosnak ossz ki egy sebesülést.
Ógon Batto: Az első szuperhős. Ez a lenyűgöző szuperhős először a kamishibaiban, azaz a japán utcaszínházban jelent meg. Időn és téren átívelve az ősi Atlantisz világából az 1930-as évekbe utazott, hogy harcoljon a bűnözés ellen.
Ha nem hajtasz végre mozgás akciót a körödben, Ógon Batto támadásainak értékéhez +2-t kell hozzáadni. Ha más hatás miatt mozog, ezt a bónuszt akkor is megkapja.
Akár összefogtok, akár egymás ellen játsszátok ki a szokatlan hősöket, garantáltan nem fogtok csalódni az Unmatch legújabb fejezetében!
A csatatéren senki sem egyenlő!
A doboz tartalmazza a promókártyákat is!
Doboz tartalma:
2 gonoszfigura, 8 végítélet-/földönkívüli-jelölő, 19 gonoszakciókártya, 2 gonosz dulaéleterőtárcsa, 6 csatlós életerőtárcsa, 45 csatlós akciókártya, 6 csatlósjelölős, 1 fenyegetésjelölő, 6 pókhálójelölő, 6 savjelölő, 4 hídjelölő, 4 inváziójelölő, 4 játékossorend-jelölő, 22 kedvezményezés-kártya, 12 elképesztő eseménykártya, 1 kétoldalas játéktábla, 22 kezdeményezéskártya, 8 ellenség akciópakli, 4 hősfigura, 120 akciókártya, 6 életerőtárcsa, 4 karakterkártya, 2 társjelölő, 3 hős képességjelölő.
Juharvölgy Krónikája társasjáték
2-4 munkanap
A Juharvölgy Krónikája 2022-ben elhozta a legjobb grafikáért járó különdíjat a JEM társasjáték díjátadón!
Vajon a te odúd lesz a legkényelmesebb?
Az erdei élet nagyon szórakoztató, legalábbis amíg süt a Nap, és a levelek még zöldellnek a fák lombjain. Ezek a napok azonban nem tartanak örökké, és jóval az időjárás változása előtt a bölcs állatok elkezdenek gyűjtögetni az előttük álló hosszú hideg télre.
Sok hónapot fognak eltölteni az odúba bújva, és ezért fontos, hogy a lehető legkényelmesebbé varázsolják otthonaikat. Egy finom tál leves, egy kényelmes hintaszék, valamint néhány játék hogy a sötét téli napok gyorsabban teljenek.
A játék során a tavaszt, a nyarat és az őszt azzal töltöd, hogy különböző javakat gyűjtögetsz az erdőből, és olyan tárgyakat szerzel be, amelyek még hívogatóbbá és kényelmesebbé varázsolják otthonodat, miközben a kinti világot hóréteg fedi el. Küldd ki minden körben a családtagokat különböző célhelyekre, hogy utánpótlást szerezzenek.
Az a kis erdei család nyeri a játékot, amelyik létrehozta a legkényelmesebb otthont.
A Juharvölgy Krónikája társasjáték elsősorban a kockadobás, kártyahúzás, gyűjtögetés és solitaire mechanizmusára épül.
Ez az igazán aranyos társasjáték a te polcodról sem hiányozhat és akár szóló módban is játszható!
A doboz tartalma:
1 játéktábla, 15 látogatókártya, 16 völgykártya, 72 kényelemkártya, 34 fejlesztéskártya, 5 otthontábla, 20 fa munkásfigura, 20 fa kunyhófigura, 10 családkocka, 4 falukocka, 1 folyótárcsa, 1 hegytetőlapka, 1 fő kukacjelölő, 2 talicskajelölő, 2 almanachjelölő, 20 karton érme, 20 történetjelölő, 21 tanulságjelölő, 20 fajelölő, 20 kőjelölő, 20 gyümölcsjelölő, 18 gombajelölő, 18 fonaljelölő, 18 gabonajelölő, 12 többszöröző lapka és 1 szabálykönyv
Juharvölgy krónikája: Tavaszi karnevál társasjáték
2-4 munkanap
A tavasz megérkezett Juharvölgybe!
Ma van a tavasz első napja, Juharvölgy lakói pedig az évente megrendezett, tavaszköszöntő karneválra készülnek. Amíg a felnőttek a falut készítik elő, a gyermekek az erdőben kutakodnak a szükséges hozzávalók után, hogy káprázatosan sokszínű ünnepi meglepetéseket készítsenek. Gyűjtsd magad köré ügyes barátaidat és járjátok be Juharvölgy különböző útvonalait, készítsétek elő megfontoltan az egymással összhangban lévő meglepetéseket, és győződjetek meg róla, hogy mire beköszönt az alkony, minden készen áll az ünnepségre.
A játékban a célod, hogy a lehető legtöbb örömmel töltsd meg a fesztivált. Ezt meglepetések teljesítésével tudod elérni, amikért pontokat kapszt, főleg, ha megfelelően kombinálod a szórakoztató tevékenységeket, illetve figyelsz a bónuszpontokra. Minden teljesített meglepetést konkrét ünnepségre kell eljuttatnod, és minél inkább támogatod az adott ünnepséget, annál több ponthoz jutsz. Emellett pontokat szerezhetsz nagy baráti csapat verbuválásáért, készségfejlesztő tevékenységekért és megmaradó erőforrások felhalmozásáért. Sokféleképpen tehetitek a fesztivált igazán különlegessé.
A Tavaszi Karnevál társasjáték öt, órának nevezett fordulóból áll. A kezdőjátékossal kezdve a játék menete az óramutató járásával megegyező irányba halad. Amikor sorra kerülsz, akkor a köröd kezdetén játssz ki a kezedből egy barátot (vagy kószálást.) Ha a köröd kezdetén egyetlen kártyát sem tudsz kijátszani, passzolnod kell. Amikor passzolsz, már nem kerülsz sorra újra az adott fordulóban, és mikor mindenki passzol, a forduló véget ér.
A körödben a következő lépéseket hajthatod végre:
Játssz ki egy kártyát - általában egy barátot
Utazás - Haladj az útvonalak mentén.
Aktiváld a helyszínedet - Hajtsd végre a helyszíned akcióját.
Készíts meglepetéseket - Költsd el az erőforrásokat
Egy forduló vége:
Ha az ötödik órának (fordulónak) is vége (a napság végén is naplapka áll), alkonyodik és a játék véget ér, következik a játék végi pontozás. Ha még nem az ötödik óránál jártok kövessétek az alábbi lépéseket, hogy lezárjátok az aktuális órát:
Halad a nap
A kártyakínálatok frissítése
A saját barátok és tevékenységek frissítése
Ki fog kószálni?
A kukac tovább mászik
Játék végi pontozás:
Dobjátok el a készülő félben lévő meglepetéseiteket. Fordítsátok meg a zsebtáblátokat, ahol egy pontozósávot találtok, amin a figurátokat pontjelölőként használva összegezhetitek a pontjaitokat. Minden alkalommal, amikor túlhaladtok a pontozósáv végén, helyezzetek egy kockát a + 50 mezőre, a figurátokkal pedig induljatok el újra a sávon. A következők biztosíthatnak pontokat: meglepetések, barátok, tevékenységek, megmaradt erőforrások és az ünnepségek.
Miután mindnyájan összesítettétek az elért pontjaitokat, a legtöbb ponttal rendelkező játékos a győztes, ő töltötte meg az idei ünnepet a legtöbb örömmel. Döntetlen esetén minden érintett játékos ugyanúgy győztes, és ez még nagyobb boldogság, mint egyedül nyerni!
Töltsd meg boldogsággal a Tavaszi Karnevált! Gyűjtögess és ne csak erőforrásokat, alapanyagokat, hanem barátokat is!
Doboz tartalma:
- 1 játéktábla
- 72 meglepetéskártya
- 7 ünnepségkártya
- 7 naplapka
- 5 "zsebek" játékostábla
- 6 előörskártya
- 40 tevékenységkártya
- 36 barátkártya
- 5 kezdőbarátkártya
- 5 állatfigura
- 50 játékoskocka
- 1 kukac
- 12 kószáláskártya
- 20 térképlapka
- 13 ligetjelölő
- 6 kincsmező
- 126 áruakciójelölő
- 54 kincsjelölő
- 12 többszörözőlapka
Café társasjáték (kiegészítővel és promókártyával)
2-4 munkanap
Te el tudod juttatni az éltető kávét, akár Braziliától-Portugáliáig?
A Café egy többszörösen díjnyertes, könnyen tanulható, mégis rendkívül gondolkodtató társasjáték 1-4 játékos részére, aminek a játékideje mindössze fél - háromnegyed óra, és a szabályait már akár 8-10 év körüli gyerekek is könnyedén megértik.
A játékosok célja, hogy minél sikeresebb kávébirodalmat építsenek ki, ahol a babszemek megtermelésétől a szállítmányozásig felügyelik a folyamatokat, miközben igyekeznek a legeredményesebb láncolatokat kiépíteni és működtetni. Ezt különlegesen felosztott kártyákkal tudják megtenni, amik négyzetrácsos hálóval vannak mezőkre felosztva, és ezek egymásra helyezésével, részben eltakarásával kell a különböző akciókat jelölő ikonokból egy saját láncreakciót felépíteniük.
Le kell aratniuk a különböző kávéfajtákat, ki kell szárítani azokat, majd leőrölni a kiszárított babokat, végül szállítmányozni a különböző kávézókba Brazíliától Portugáliáig.
Noha egyszerűnek hangzik, s valóban, a játék nem is bonyolult, az összetettségét, vagy stílszerűen, a zamatát, az adja, hogy a játékosok képesek-e olyan játékteret kiépíteni maguk előtt, úgy megszerezni és egymáshoz képest elhelyezni a kártyáikat, hogy azok minél hatékonyabb láncolatokat alakítsanak ki a termelés-szárítás-őrlés-szállítmányozás egyes lépcsőfokain. Ráadásul a szállítmányozásnál sem mindegy, hogy az egyes kávézóknak milyen rendeléseik vannak, így az egész játék során meg lesz dolgoztatva a játékosok kombinatorikai készsége.
És mi lenne kellemesebb egy jó kis agyserkentő, kávés témájú játék mellé, mint egy csésze kellemes, forrón gőzölgő kávé? Ha te is kedvet kaptál, hogy egy jó erős fekete mellett kávé nagyhatalommá válj, netán egy könnyen tanulható, de kellemesen gondolkodtató játékot keresel, amit akár gyerekekkel is játszhatsz, ne habozz! A Café kiváló választás!
A Café társasjáték tartalmazza az Expresso kiegészítőt is, ami további 8 tervkártyát és 4 új variánst visz a játékba, valamint megízesítjük további 1 promókártyával is a játékélvezetet.
A doboz tartalma:
- 56 db kártya
- 1 db promókártya
- 40 db kis kocka
- 4 db nagy kocka
- 1 db mesterjelölő
- 1 szabálykönyv
- + expresso kiegészítő
Skull társasjáték
2-4 munkanap
Vajon te túljársz a többiek eszén?
A Skull társasjátékban a játékosok célja, hogy benn maradj a játékban vagy pedig, hogy két fordulót megnyerj. A Skull a blöffölés és a kockázatvállalás játéka, a körödben vagy korongot helyezel lefordítva a játékostábládra vagy pedig licitálsz arra, hogy szerinted hány lefordított korongot tudsz felfordítani úgy, hogy ne legyen köztük koponya.
A forduló elején mindannyian választotok egy-egy korongot a kezetekből, amit képpel lefelé a saját játékostáblátokra helyeztek úgy, hogy a többiek biztosan ne lássák, mit ábrázol. Amint sorban mindenki lehelyezte a korongját a kezdőjátékos következik és folytatódik az óramutató járásával megegyező irányba a játék.
A körödben lehelyezhetsz korongot vagy kihívást indíthatsz. Ez utóbbinál, amint elkezdődött a kihívás licitálhatsz de akár passzolhatsz is.
Játék vége:
A játék kétféleképp érhet véget:
kihívóként teljesíted a kihívást
ha rajtad kívül minden más játékos kiesett.
A Skull nem szerencsejáték, hanem a pókerarc és a szemkontaktus játéka!
Doboz tartalma:
- 6 készlet (játékosonként egy-egy)
- 1 játékostábla
- 4 korong
- 1 utolsó esély korong
- 1 játékszabály
Parádésan szexi társasjáték
2-4 munkanap
Ebben a játékban csapatban fogtok versenyezni azért, hogy sikamlós mutogatások egész sorát próbáljátok megfejteni - hacsak nem fullad röhögésbe minden próbálkozás. Hogy a mutogatást hogyan értelmezed, az csakis rajtad áll, de készülj fel, hogy soha többé nem fogsz ugyanúgy tekinteni a barátaidra ezek után. Az első csapat, aki eljut a csúcsra... megnyerte a játékot!
Alkossatok legalább két csapatot, csapatonként legalább két-két csapattárssal. Ahogyan mondani szokás, nem a csapat mérete számít - tolhatjátok párosan, édes hármasban vagy ahogy jól esik. Mindegyik csapat vegyen magához egy-egy pontozólapot és írja fel a csapatnevét rá. Pontról pontra haladtok: összekötitek őket, amikor megfejtetek egy feladványt.
A megkevert paklit helyezzétek mindenki által elérhető helyre, mindegy, hogy melyik oldalával felfelé.
Játékmenet:
Dobjatok a kockával, hogy meghatározzátok, melyik csapat kezd - aki nagyobbat dob, az lesz a kezdőcsapat.
Húzzatok egy feladványt - a kezdő mutogató válasszon egy feladványt a 4 közül és máris mehet a mutogatás (szigorúan nem magamutogatás!). Minden kártyán négy szexi feladványt találtok, ezeket bonyolultság szerint osztályoztuk:
Puha
Közepes
Kemény
Legkeményebb
Laphúzás előtt dobjatok a kockával - ez a szám határozza meg, hogy melyik feladvánnyal kell próbát tennie. A feladványok a szám alapján 1-4 pontot érnek. Ha az előadó lelkesedése lelankad a feladvány láttán, választhat másikat a kártyáról, de ha ki is találják nehézségtől függetlenül csak egy pontot fog érni. Amint az előadó felkészült, fordítsátok meg a homokórát. 60 másodperce van, hogy elmutogassa a feladványt. Itt mindenki tippelhet!
De vajon ennyi idő elég arra, hogy a a piszkosabbnál piszkosabb szavakat előadd? Tedd próbára tudásodat! De tudod rossz az aki rosszra gondol...
Doboz tartalma:
- 72 kártya
- 1 jegyzettömb
- 1 dobókocka
- 1 ceruza
- 1 homokóra
- 1 játékszabály
OMFG! Társasjáték
2-4 munkanap
A játék célja:
Szerezz elsőként 25 pontot. Pontokat szerezni blöffölőként és blöffkeresőként is tudsz. Míg az előbbi szerepben azért kapsz pontot, ha átvered a játékostársdaidat, akik emiatt rosszul tippelnek. Blöffkeresőként pedig akkor kapsz pontot, ha felfeded a blöffölőt és helyesen tippelsz.
Játék menete:
Az első körben minden játékos felhúz egy kártyát valamelyik pakliból úgy, hogy a többiek ne lássák meg a lefelé fordított oldalát. Hagyjatok néhány percet az OMFG! kártyák áttanulmányozására és a gondolkodásra. Ezután minden játékos felolvassa az egyik állítást a kártyáról, vagy ő maga kitalál egy állítást. Mindenkinek el kell döntenie magában, hogy melyik opciót választja:
A - igazság: olvasd fel ezt az állítást úgy, ahogyan a kártyán szerepel.
B - blöff: rukkolj elő egy hamis állítással a témában. Használd a kártyán szereplő mondatkezdést.
C - célzott kamu: ez egy alternatív tény, kitalált állítás, ami teljesen igaznak tűnik.
D - dupla blöff: találj teljesen egyedül egy állítást. Az állításodat igazítsd a kártyán található témához.
A játékosoknak egymás után következnek sorban, amikor az egyik játékos blöfföl - addig a többiek azt próbálják megállapítani, hogy vajon igazat mond-e vagy sem. Blöffölőként nagyon fontos, hogy ne fedd fel, melyik opciót választottad... érdemes ehhez azt tettetni, hogy nehezen találod a szavakat, mintha nem is felolvasnál, hanem épp kitalálnál egy állítást. Csakis akkor improvizálhatsz, ha a blöfföt vagy a dupla blöfföt választod.
Itt számít a figyelem, hiszen egy állítást sem lehet megismételni és visszakérdezni sem. Miután a blöffkeresők hallották az állítást, magukban eldönthetik, hogy melyik opciót választotta a blöffölő. Ha a blöffölő sikeresen átvert mindenkit, akkor megduplázódnak az abban a körben szerzett pontjai. Minden helyesen tippelő blöffkereső két pontot kap függetlenül attól, hogy melyik opció volt a játékban.
A játékot az nyeri, aki elsőként eléri vagy meghaladja a 25 pontot.
Te mennyire blöffölsz jól?
Doboz tartalma:
- 168 OMFG-kártya
- 8 A/C blöffjelölő
- 8 B/D blöffjelölő
- Pontozólapok
- Ceruzák
Calavera társasjáték
2-4 munkanap
Kezdődjék az ünnepség!
A játékosok célja 4 színből (narancssárga, rózsaszín, kék/türkiz, fekete) minél hosszabb sorok feltöltése. Vigyázat! Ha valamelyik játékos a pontokat érő oszlopokon túl tölti a sorát, akkor ő átlépett a Holtak földjére - ahol már sajnos nem kap pontokat.
Ha pedig a Koponya átka valamelyik játékosra száll: az adott színből csak kevés pont nyerhető, de akár 0 vagy negatív pont is előfordulhat, ami - valljuk be - nem túl szerencsés. Márpedig, ha valaki nem színes oldalt dob a kockával, hanem Calaverát (spanyol eredetű szó, koponyát jelent, de minden, ezen a napon előkerülő díszített koponyára hasonlító cukorkát, dekorációt calaverának neveznek), akkor esélyt ad a többieknek is a soraik feltöltésére; ha pedig 3 Calaverát dob, akkor a saját köre gyakorlatilag elmarad.
Ha a játékos elér egy megadott értéket sorában, valamint jó időben rózsát dob, akkor elkerülhető, hogy átcsússzon a Halálzónába.
Allegra kártyajáték
2-4 munkanap
Köss egyességet, alkudozz, győzd meg a többieket, de szabadulj meg elsőként a lapjaidtól. De ha ez nem is megy... akkor is legyen neked a legkevesebb pontod a harmadik forduló legvégére!
A játék célja:
Gyűjts kártyákat, cserélgesd őket, aztán az egyező sorokból és oszlopokból dobd el őket. Ne maradj le a pillanatról, koppants, hogy tiéd lehessen a vágyott kártya" És a célod? Legyen a te kártyáid értéke a legalacsonyabb a harmadik forduló végére.
Előkészületek:
Az a játékos, akinek a legutóbb volt szülinapja, megkeveri a kártyákat, és mindenkinek oszt képpel lefelé 12 lapot. Minden játékos magához vesz egy-egy piros korongot. (Még ne nézd meg a lapjaidat!) Képpel lefelé helyezd le a lapjaidat 3 sorba és négy oszlopba. A maradék kártyát az asztal közepén rendezzétek egy húzópakliba. Ebből fordítsatok fel egyet a pakli mellé - ez lesz a dobópakli.
De hol van a 15 lap? Minden játékos használja a tőle balra ülő kátékostársa jobb szélső oszlopát is. Ne csak az előtted lévő lapokra koncentrálj.
A játék menete:
Az óramutató járásával megegyező irányban halad a kör. A köröd során ebben a sorrendben ezeket az akciókat hajtsd végre:
Húzz: választhatsz, hogy a húzó vagy dobópakli legfelső kártyáját húzód. Meg kell mutatnod mindenkinek, hogy mit húztál!
Cserélj vagy dobj: dönthetsz, hogy eldobod a kártyát, amit húztál vagy megtartod. Ha eldobod, akkor fel kell fedned egy képpel lefelé lévő kártyádat. Ha megtartod, cseréld ki valamelyikre a 15 lapod közül és tedd képpel felfelé annak a helyére.
Dobd el a lapokat: Ha három egyforma kártya kerül egy sorba vagy oszlopba (szomszédosak is és egyformák is) akkor dobd el őket.
De mi az a koppantás? Ha úgy döntesz, hogy a húzópakliból húzol, amint felfeded a kártyát, a többi játékos rákoppanthat az asztalra. Ezzel jelzik, hogy szeretnék az adott kártyát megkapni. Ha beleegyezel, akkor add a lapot annak a játékosnak, aki koppantott.
A fordulónak akkor vége, ha valaki felfordította vagy eldobta mind a tizenöt lapját. A többiek még egyszer sorral kerülnek, előfordulhat, hogy más játékos utolsó lapját te fordítod fel. Add össze a megmaradó kártyáidon látható számokat, és írjátok fel mindenkiét. Aki a legkevesebb pontot gyűjtötte össze, az megnyerte a fordulót. A játék összesen háromfordulóból áll, ezek lejátszása után adjátok össze a fordulók pontszámait: aki a teljes játék alatt a legkevesebb
Te vajon mennyire jársz sikerrel? Ügyeskedj úgy, hogy a játék végére neked legyen a legkevesebb pontod! Koppants, alkudozz és járj túl a többiek eszén!
Doboz tartalma:
- 120 db kártya (-1-től egészen 11-ig)
- 6 piros fakorong
- 1 szabálykönyv
Fröccs társasjáték
2-4 munkanap
Dixit társasjáték
2-4 munkanap
Szabadulópakli – A függöny mögött kártyajáték
2-4 munkanap
Szabadulópakli – A szfinx átka kártyajáték
2-4 munkanap
Dixit – Odyssey társasjáték
2-4 munkanap
Szabadulópakli – Eldorádó legendája kártyajáték
2-4 munkanap